دریافت فایل

پرینت

جزوه جوان مسلمان انقلابی

نوشته شده توسط سردبیر. ارسال شده در دریافت فایل

جزوه پیش رو ۴۰ نکته از بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان است،که تحت عنوان جوان مومن انقلابی گرد آوری شده است

.نحوه گزینش این بیانات نیز در سه سطح انگیزشی،مطالبه گری و هشدارها است که رهبر معظم انقلاب به جوانان داده است.

مطالبات معظم له از دانشجویان و رهنمودهای ایشان برای جوانان در حوزه های تشکیلاتی و مدیریتی از نقاط جذاب این جوزه مطالعاتی است

دانلود جزوه

نظرات (0) کلیک ها: 608
پرینت

درس اخلاق آیت الله مهدوی کنی+صوت

نوشته شده توسط سردبیر. ارسال شده در دریافت فایل

 

در ایام سالگرد رحلت حضرت آیت الله مهدوی کنی، صوت تعدادی از دروس اخلاق معظم له را جهت استفاده مخاطبین گرامی، بازنشر داده می شود.

درس اخلاق "سوء ظن و تجسس"

 

درس اخلاق "آداب تعلیم و تربیت"

 

درس اخلاق "غیبت"

 

درس اخلاق "گناهان کبیره"

نظرات (0) کلیک ها: 1176
پرینت

به استقبال مسئولیت…

نوشته شده توسط سردبیر. ارسال شده در دریافت فایل

به استقبال مسئولیت...جزوه شماره سوم با گفتاری از حجت‌الاسلام روح پیرامون مسئولیت پذیری به همراه شرح کوتاه خطبه منای امام حسین (علیه السلام) توسط استاد حسن رحیم‌پور ازغدی منتشر شد.

با خطبه منای امام حسین(ع) کمتر ‌آشنا هستیم. امام(ع) حدود دو سال قبل از واقعه‌ی عاشورا، برای بیش از هزار نفر از اصحاب پیامبر(ص) و تابعین خطبه‌ای بیدارکننده و سرنوشت ساز ایراد می‌کنند؛ آن هم در زمان و مکانی ویژه، در حال و هوای ایام حج و در سرزمین منا. امام در این خطبه «مسئولیت» خواص را یادآوری می‌کنند، نه فقط به آن عده، که به همه‌ی ما در همه‌ی زمان‌ها! در این جزوه ابتدا شرح کوتاه این خطبه را که توسط استاد رحیم‌پور ازغدی بیان شده می‌خوانیم، و بعد هم گفتاری از حجت‌الاسلام روح را که تأملی است بر بحث مسئولیت پذیری از منظر دینی و علل گریز از آن…

  استقبال از مسئولیت... (حجم: ۴۵۷٫۵ KiB )

نظرات (0) کلیک ها: 557
پرینت

جزوه مخاطب شناسی

نوشته شده توسط سردبیر. ارسال شده در دریافت فایل

کار رسانه ای همیشه برای دانشجویان جذاب بوده و بر همین اساس نشریات دانشجویی به عنوان بازوی اصلی رسانه ای تشکل های دانشجویی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده اند.

تمامی تشکل های دانشجویی و نهادهای فرهنگی به دلایل گوناگون اقدام به انتشار هفته نامه ها،ماه نامه ها و… می نمایند و در تلاش هستند در این باره علاوه بر اینکه اقدامات خود را به اطلاع سایر دانشجویان برسانند بتوانند در فضا سازی دانشگاه نیز سهم بیشتری از جریان اطلاعات به دست بیاورند و مخاطبین بیشتری را جذب نمایند.

هدف هر رسانه ای،چه ملی و بین المللی و چه در سطح دانشگاه جذب مخاطبین بیشتر است،بر همین اساس است که رسانه های بزرگ هزینه های بالایی را صرف می کنند تا بتوانند بیشتر دیده شوند و بالطبع بیشتر تاثیر بگذارند.این مهم مستلزم کار دقیق و علمی بر روی مخاطبین است. اساساً تا فهم درستی از مخاطب به دست نیاید و رسانه ها نتوانند ویژگی های خاص مخاطبین هدف خود را به درستی شناسایی کنند،اقدامات رسانه ای و تبلیغی آنها ناقص خواهد ماند.مخاطب شناسی یکی از اصول اصلی مدیریت رسانه است که نیازمند است که مدیران رسانه ای با دقت بسیار به آن دقت و توجه نمایند چرا که با درک درست از مفهوم مخاطب و تقسیم بندی های آنها و شناسایی درست گرایش های مخاطبین هدف می توان میزان تاثیر گذاری یک رسانه ای را بسیار بالا برد.

 

  دانلود جزوه    

نظرات (0) کلیک ها: 684

پیشنهاد هفته

  • کتاب‌های پیشنهادی  هفته: کتاب

جنگ دوست داشتنی

کتاب جنگ دوست داشتنی مجموعه خاطرات نویسنده رزمنده ،سعید تاجیک است. توضیحات بیشتر...

ارتباط با ما

تهران- میدان ونک-خیابان ملاصدرا- خیابان شیخ بهایی جنوبی-بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)-حیاط شمالی- دفتر حوزه بسیج دانشجویی- تلفکس 88620826-021

پیامک:50001000501000-10005510001000